Vrátenie tovaru

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy o kúpe tovaru do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.  

POSTUP:

1. Tovar starostilivo zabaľte, tak aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

2. Vytlačte a vyplňte tento formulár, ktorý priložíte do balíka ku vrátenému tovaru.

3. Balík zašlite na adresu: ZAZZA, s.r.o., P.O. BOX 131, 08001 Prešov, Slovenská republika. 
Tovar sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný tovar sa nepríjma a vracia sa späť.

4. V prípade, že sme prijali tovar, ktorý bol v neporušenom stave (nenosený, v pôvodnom balení a s visačkami pokiaľ ich tovar mal) peniaze Vám budú prevedené na Vami uvedený účet v lehote 14 dní.


Spotrebiteľ má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. 

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Spotrebiteľ nemôže vrátiť náušnice, ktoré boli uzavreté v ochrannom obale a tento obal bol po dodaní porušený.

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy len z časti, t.j. vráti len časť tovaru z celkovej objednávky a týmto vrátením klesne hodnota objednaného tovaru pod stanovenú sumu, na základe ktorej bola poskytnutá zľava na dopravu je spotrebiteľ povinný dodatočne uhradiť náklady na dopravu.

 

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.